MÜŞTERİ HATTI TIKLANDIGINDA ŞUNLAR YAZACAK

—Müşteri, en önemli varlık sebebimizdir.
— Müşteri, yeni Müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.
— Müşteri, ihtiyaçları tespit edilerek kendisine her zaman özen gösterilmesi gereken kişidir.
— Müşteri, ürün veya hizmet sattıktan sonra da sürekli memnun edilmesi gereken kişidir.
— Müşteri Memnuniyeti, fark yaratmak, rakiplerin önünde yer almak, büyümek ve kâr etmek için şarttır.
— Tüm Müşteriler, kaliteli hizmet alma hakkına sahiptir.
— Tüm Oguz limited ailesi Müşteri Memnuniyetini oluşturmak ve Müşterilerin ” Oguz limited bizim için düşünür, yaratır   ve yapar. Çocuklarımı Oguz limited’de güvende hissederim” demesini sağlamakla yükümlüdür.
— Tüm Müşteriler “Oguz limited  Müşterisi”dir. Başka kurum, şube ya da portföyün Müşterisi olduğu  gerekçesiyle Müşterilere sunulacak hizmet kalitesiden taviz verilemez.
— Müşteriyi zamanında bilgilendirmek ve doğru kişiye / kanala yönlendirmek, Müşteri memnuniyetinin  birinci koşuludur.
— Tüm Müşteriler, kullandığı ürün ve hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir